Saage tuttavaks meeskonnaga, kelle jaoks on oluline pakkuda tipptasemel premium-klassi teenust
Sõnad
Annabel Parts, Lauri Sokk
Pildid
Ken Oja
Livida on Eesti kinnisvaraarendaja, kelle südameasjaks on soov muuta kodu ostmise ja kujundamise protsess lihtsamaks.
Uue ambitsioonika kinnisvaraettevõtte jaoks on oluline pakkuda paindlikkust, et igaühe soovid valikute tegemisel ka päriselt märkamatult täituksid.
Selleks on kokku saanud mitmekülgne meeskond, kellega on kaasas aastatepikkune kogemus ning kes teevad kõik endast oleneva, et kodu ostmise teekond võimalikult mugavalt kulgeks.
Livida on Eesti kinnisvaraarendaja, kelle südameasjaks on soov muuta kodu ostmise ja kujundamise protsess lihtsamaks. Livida jaoks on oluline pakkuda paindlikkust, et igaühe soovid valikute tegemisel ka päriselt märkamatult täituksid. Selleks on kokku saanud mitmekülgne meeskond, kellega on kaasas aastatepikkune kogemus ning kes teevad kõik endast oleneva, et kodu ostmise teekond võimalikult mugavalt kulgeks.
Põhimõtted, millest lähtume
Livida eksisteerimise põhjus on suhteliselt selge – pakkuda parimat kodu ostmise kogemust. “Meie jaoks on oluline, et iga kodu oleks põhjalikult läbimõeldud, ajatu ja elegantne — koht, kus on hea olla ja elada. Selle eelduse täitmiseks on vaja õigeid inimesi. Meie pühendunud meeskond koosneb oma ala professionaalidest, kellel on ühine visioon ja kirg luua parimat kinnisvarakogemust,” kirjeldas Kaarel Kiidron, kes on Livida asutaja ja juhtivpartner.
“Istusime koos, kaardistasime-kirjeldasime ning saime kokku eesmärgid ja põhimõtted, millest Livida lähtub ja millest kunagi ei tagane. Kliendi jaoks tähendab see selget kommunikatsiooni, kokkulepitu täitmist ning tipptasemel premium-klassi teenust,” lisas uue Kiidron.
Sinu nägu, meie inimeste tegu
Livida asutaja ja juhtivpartner Kaarel Kiidron on pika kogemusega arendaja, kes on asutanud mitu kinnisvaraga tegelevat ettevõtet. Nüüd on ta ette võtnud uue peatüki. Koos Foxwayasutajate Paul Padriku ja Urvo Männamaga loodi kinnisvaraettevõtte Livida.
“Pidevalt kinnisvaraga kokku puutudes saad aru, mis töötab hästi, mida kasutajad hindavad ja mida annab parandada. Nii keskendusin maaklerina üha rohkem planeerimisprotsessile,” rääkis Kiidron. Mõned aastad hiljem, 2018. aastal, said loogilise järjena asutatud juba kõigile tuntud ettevõtted Dorpat Ehitus ja Dorpat Kinnisvara. Tema arenduste hulka kuulub üle 30 000 ruutmeetri jagu hooneid – nende hulgas näiteks Anna Haava 16 ja 18 majad, Raatuse 64, Ujula 75/77/79/81 ning mitmed teised modernsed Tartu elamuhooned.
Lisaks Kiidronile on Livida tiimis pikaajalise ehitus- ja kinnisvara sektori kogemusega inimesed. “Et tõeliselt head teenust pakkuda on vaja enda ümber kaasata ka sarnast mõttekäiku toetavaid inimesi, sest üksi võid suuta küll kiiremini otsuseid vastu võtta, aga üheskoos tegutsedes jõuab alati kaugemale,” rääkis Kiidron.
Teenuse struktuuri üles ehitades otsis ta enda kõrvale inimesed, kellega Lividale alus pandi. Livida koosseisu kuuluvad hetkel lisaks Kaarel Kiidronile müügipartner Linda-Loora Pruuli, ehitusjuht Mihkel Arro ja sisearhitekt Eva-Mai Sõrmus.
Livida müügipartneriks ning kliendi esimeseks kontaktiks on Linda-Loora Pruuli, kes astus kinnisvaramaastikule 2019. aastal. Nagu ka Kiidron, alustas ka tema kinnisvaramaaklerina. Hiljem töötas ta mitmeid aastaid Mapri Ehituses, puutudes igapäevselt valdkonnaga kokku. Nüüd on ta oma mitmekülgsete teadmistega Livida müügipartner.
Mihkel Arro on Livida ehitusjuht. Projektijuhina on Arrol ehitus- ja kinnisvaravaldkonnas teadmisi ning ekspertiisi üle kümne aasta. Pikaaegse kogemuse najal juhib ta ehitusprojekte, mis kuuluvad Livida portfelli ning tegeleb igapäevaselt nende arenduste ehitustegevuse planeerimisega.
Samuti on Livida meeskonnas olulisel kohal Livida in-house sisearhitekt Eva-Mai Sõrmus. Kunstivaldkonna taustaga, sai Evast 2014. aastal diplomeeritud sisearhitekt ning tänaseks on ta seda tööd teinud juba kümme aastat, olles sisearhitektiks paljudele Tartu ja Tallinna kodudele. Eva-Mai eesmärk on luua töötav ruumiplaneering, hea atmosfäär ja tervik, mis tekitaks kliendis kodutunde.
Ambitsioonikas algus ja esimesed projektid
Andekate inimeste juhtimisel on Livida esimeseks projektiks Tartu Raekoja platsil asuv Radhaus. Uue omaniku Livida käe all rajatakse sinna kaasaegne ja luksuslik äri- ja korterelamu, mis pakub esmakordselt võimalust soetada kodu täielikult renoveeritud majja otse Tartu südames. See 19. sajandist pärit ehitis, mis on ajalooliselt kuulunud nii vankrimeistrile kui tegutsenud hotell Draakoni nime all, läbib nüüd põhjaliku uuenduskuuri. Lisaks Radhausile plaanitakse tulevikus renoveerida ja arendada mitmeid hooneid, sealhulgas ka näiteks Ülejõel asuvat Pärmivabriku kvartalit.
◆ ◆ ◆
Rohkem informatsiooni Radhausi arenduse kohta leiad radhaus.livida.ee
Livida on Eesti kinnisvaraarendaja, kelle südameasjaks on soov muuta kodu ostmise ja kujundamise protsess lihtsamaks. Loe rohkem Livida kohta aadressilwww.livida.ee
Halda saidi küpsiseid
Parima kasutuskogemuse pakkumiseks kasutame tehnoloogiaid nagu brauseriküpsised, et kasutaja seadme admeid salvestada ja/või neile juurde pääseda. Nende tehnoloogiatega nõustumine võimaldab meil töödelda andmeid, nagu veebilehe sirvimiskäitumine või kordumatud ID-d sellel saidil.
Funktsioonaalsed
Always active
Tehniline hoiustamine või juurdepääs on rangelt vajalik seadusliku eesmärgi jaoks, mis võimaldab kasutada konkreetset teenust, mida tellija või kasutaja on selgesõnaliselt taotlenud, või ainult side edastamiseks elektroonilise sidevõrgu kaudu.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistilised
Tehniline hoiustamine või juurdepääs on rangelt vajalik statistiliste eesmärgi jaoksThe technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.